Wednesday, March 29, 2017

Parere + Ilustratii: Osisor isi cauta un prieten de Pawel Pawlak



An aparitie: 2017

Autor: Pawel Pawlak
Editie: Cartonata
Editura: CORINT
Format: 270x210
Nr. pagini: 34
Traducator: Adelina Boicu-Dragomir



„Mi-am pierdut dințișorul. Ai putea crede că e ceva neînsemnat, dar, în cazul meu, să-ți pierzi un dinte nu e tocmai de joacă.“

Aşa începe povestea lui Osişor, un schelet mic şi singuratic, care nu are niciun prieten.

Dar într-o zi, când Osişor vede o fetiţă cum îşi îngroapă în grădină dintele de lapte, acesta are o idee...

Parerea mea:

Osisor isi cauta un prieten, de Pawel Pawlak, este carticica pentru copii care ii invata pe acestia sa nu tina cont de diferente, ca un prieten bun cu care sa ai multe in comun il poti gasi in persoana la care te astepti cel mai putin. 

Desi noi am cam trecut de varsta copilariei, recomandam “Osisor isi cauta un prieten” tuturor celor care au copii sau nu.

Mai jos v-am pregatit o serie de ilustratii. Nu-i asa ca sunt frumoase? 







Carticica este disponibila la Editura Corint Junior.
Follow on Bloglovin


1 comment:

Clara G. said...

Cat de simpatica este! :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori