Tuesday, March 12, 2013

In pregatire la Litera: Predestinare (Casa Noptii #9) de P.C. Cast, Kristin Cast


„- Asa lucreaza Intunericul. Transforma dragostea in ceva rau. Cuvintele lui ma luara prin surprindere...

- Stark, Intunericul nu poate transforma dragostea in nimic. Dragostea este singurul lucru care rezista in Intuneric, dincolo de moarte si de distrugere. Stii asta - sau stiai asta.“


Este oare predestinat ca dragostea sa iasa invingatoare din lupta cu insusi Intunericul?


P.C. Cast este o premiata autoare de literatura fantastica si paranormala si un profesor indragit. Fiica ei, Kristin Cast, are si ea premii pentru jurnalism, dar si pentru poezie.

Vandute deja in milioane de exemplare, primele volume ale seriei Casa Noptii se bucura de un urias succes international! Aventurile lui Zoey Redbird in liceul vampirilor continua in cartea a zecea!

11 comments:

Yuu said...

Finaaaaaally!De cand astept sa apara.Geniala coperta<3

Unknown said...

wow e superba .. cand ma gandesc ca eu sunt abea la volumul 1

meduza said...

Vaaai :) Este cea mai tare copertă dintre toate cărţile seriei :) O ador deja, de abia aştept să apară :)

natașa said...

Coperta e genială! :O Cred că e cea mai bună chiar și de la Litera. ^-^

Crina|| booktwist_ said...

Am de gand sa citesc seria, posibil la vara pentru c-am auzit pareri bune. Iar coperta e tare draguta.

andra lavander said...

cred ca este cea mai reusita coperta, eu am ramas pe la voumul 4 de 3 ani

Anonymous said...

nu cred, arata foarte frumos, e adorabila..nu am citit inca seriia eu am doar primele volume in editie de chiosc..dar mi-sr face placere sa le achizitionez candva si pe restul, oricum serile incepute trebuie sa le termin, mai tre sa iau si vampirii din ...nu stiu cum se cheama cele aparute la bravo ,,

Unknown said...

am vazut si sincer chiar ma bucur pentru ca am facut si rost de primul volum si vreau sa ii dau o sansa

Anonymous said...

mie mi s-a parut puierila la inceput in sensul ca zoe se indragosteste de cate unu in fiecare volum=))

Unknown said...

=))) e indecisa=)) nu stiu ce sa zic nu am citit inca

Anonymous said...

indecisa e putin spus, dar fiecare cu plcerile ei nevinovate, deci incerc sa o inteleg pe aceasta creatura numita zoe...sauzoey..oricum...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori