Thursday, February 28, 2013

În pregatire la Editura Epica: Anna si sarutul frantusesc de Stephanie Perkins



De la primul la ultimul rând, cartea este pur şi simplu cuceritoare. E amuzantă, plină de suspans, de neprevăzut şi, bineînţeles – în Paris, cel mai romantic oraş al lumii – de dragoste.

Anna este o americancă exilată la Paris (fireşte că în pofida voinţei sale) pentru ultimul an de liceu. Totul e nou, necunoscut şi potenţial de neînţeles, inclusiv şi mai ales limba, iar ea trebuie să-şi măsoare de două ori toate gesturile, toate cuvintele, confuză şi disperată să nu facă vreo gafă. Singură n-ar reuşi, dar, vorba colegei ei din vecini: „de aceea sunt prieteni pe lume”.

Cu grupul de noi prieteni, totul se schimbă radical. Şi mai ales cu St. Claire – hei, care fată ar rămâne insensibilă la o asemenea combinaţie de însuşiri „extra”: bine-făcut, frumos, inteligent, vorbăreţ şi cu un ucigător simţ al umorului? Cu o singură problemă: „St. Claire e deja luat”, are o iubită. Anna îşi repetă „suntem doar buni prieteni, suntem doar buni prieteni”, dar sentimentele, reciproce, devin de neînlăturat.

Ezitări, îndrăzneli, îndoieli, interpretări greşite, întâmplări vesele şi triste, reacţii-surpriză şi un îndelung amânat sărut – tot arsenalul seducţiei şi tot jocul dragostei, bine dozat şi excelent temporizat. Cum mărturisea o cititoare vrăjită: „E una din acele cărţi pe care le citeşti şi îţi spui: Sper să mi se întâmple şi mie asta! Sper să întâlnesc şi eu pe cineva aşa! Sper să am şi eu prieteni ca aceştia!”




16 comments:

Unknown said...

uu ce ma bucur ca s-a pastrat copertaaaaa

Anonymous said...

si eu ma bucur nespus ca vor publica seria asta yey ...o sa o bage si pecea cu lola...

Alexandra Ioana said...

geniala coperta :))
doamne,cate bucurii ne face editura asta :x
incep sa o ador mai mult ca pe leda
o va intrece total :X cu asemenea aparitii

Anonymous said...

asa este o multitudinede surprize sper sa continue tot asa :))

Unknown said...

care e volumul doi al seriei? aceea cu lola?

Anonymous said...

da..aceea ..eu o iubesc pe aia nu stiu de ce, dar ma atrage foarte mult..am observat ca in ultimul timp mi-am pierdut argumentele ceea ce e urat ..

Alexandra Ioana said...

imi place enorm de mult descrierea cartii :X
astept sa mi vina e usor sa te iubesc si apoi daca mi mai raman bani oi vedea :D
oricum editura epica este the best number one :))

Anonymous said...

imi faci in ciuda, vreau si eu cartide la epica myu

Unknown said...

nici eu nu am citit nimic de la epica insa am sa imi iau sigur anna si aia va fi prima

Anonymous said...

he he multa bafta la achizitionarea lor bia ..

Unknown said...

mersi frumos. te sfatuiesc si pe tine sa ti-o iei

Anonymous said...

o sa o cumpar mai ales ca vreau volumul doi, sau ma rog ceva din seria asta ;))

Unknown said...

e e bine sa iti iei primul volum din serie ca sa incepi cu inceputul

Anonymous said...

da asta imi aminteste de modul in care am citit eu hp....am inceput cu 2,3 si apoi unu ..

Andreea said...

De cand am citit pe pagina lor de facebook ca o vor publica,m-am bucurat tare mult. <3.

andra lavander said...

am auzit despre cartea cum ceva timp, se afla cu siguranta pe lista mea de lectura

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori