Monday, January 7, 2013

E luni. Ce mai citim?


In sfarsit au trecut si sarbatorile. Acum pot sa respir usurata pentru ca am scapat de "tonele" de musafiri care imi calcau pragul, dar si de parintii care au fost in concediu si care m-au cam scos din rutina mea zilnica :).
In fine. In sfarsit pot sa ma intorc la ce imi e mai drag, cartile si blogurile (BM si Book, Music and a Cup of Coffee)
Cu cititul am stat destul de bine in perioada asta, chiar aseara am terminat  "La jumatatea drumului spre mormant" de Jeaniene Frost, si sunt mai mult ca sigura ca azi o sa incep volumul 2.


One Foot in the Grave (Night Huntress #2)
by Jeaniene Frost


You can run from the grave, but you can’t hide…
Half-vampire Cat Crawfield is now Special Agent Cat Crawfield, working for the government to rid the world of the rogue undead. She’s still using everything Bones, her sexy and dangerous ex, taught her, but when Cat is targeted for assassination, the only man who can help her is the vampire she left behind.
Being around Bones awakens all her emotions, from the adrenaline rush of slaying vamps side by side to the reckless passion that consumed them. But a price on her head – wanted: dead or half-alive – means her survival depends on teaming up with Bones. And no matter how hard Cat tries to keep things professional between them, she’ll find that desire lasts forever … and Bones won’t let her get away again. Original.

***


*Voi ce mai cititi?

11 comments:

andra lavander said...

am citit cartea, inainte de Craiun, pentru ca nici eu nu prea am avut timp de citit in perioada sarbatoriloe, este superba, merita

Duduş said...

Eu citesc: Num3re- Rachel Ward si Clubul iubitoarelor de ciocolata- Carole Matthews

Cristina said...

Cartea asta te cucereste din clipa in care vezi coperta.

Anonymous said...

EU CITESC MOMENTAN FAUST,,,e superb

Andreea said...

Eu citesc volumul patru din Vampirii din Morganville <3

Unknown said...

eu citesc the perfume garden e superba

Alexandra Ioana said...

m-am apucat de citit nascuta la miezul noptii care mi se pare foarte amuzanta:))

alexa ioana said...

ahh imi doresc enorm sa citesc si eu "La jumatatea drumului spre mormant". am auzit numai lucruri bune despre cartea asta:x
momentan nu citesc nimic, sunt ocupata pana peste cap cu sesiunea...

Alexandra Ioana said...

mda.am primul volum din"Vanatoarea nocturna",dar,inca nu m-am apucat de el,sper ca leda va scoate continuarea acestei serii de exceptie:X

Cristinab said...

eu citesc Jurnalele lui Stefan, vol Constrangerea.
lectura placuta tuturor!

Anonymous said...

multumesc Cristinab ,,Jurnalele lui Stefan zici ? Cred ca am sa ma apuc si eu de ea ;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori