Thursday, November 22, 2012

Concurs: Magie de doi bani de Kelley Armstrong

Un roman din seria FEMEI DIN CEALALTA LUME
Deştepte, sexy şi supranaturale:
faceţi cunoştinţă cu femeile din Cealaltă Lume.
Iar de vampiri, nici vorbă…
Paige Winterbourne este o vrajitoare.
Dar nu se observă: nu are negi, nici pielea verde, si nici nu strâmbă cu drăgălăşenie din nas ori de câte ori face câte o vrajă. Nu, în majoritatea timpului, ea nu este altceva decât o fată obişnuită de douăzeci şi trei de ani: munceşte din greu, îşi face griji cu privire la siluetă, se întreabă dacă-şi va găsi vreodată un iubit.
OK, mai are şi o fiică adoptivă adolescentă, pe Savannah, care vrea să-şi trezească din morţi mama, o practicantă a magiei negre, şi care se pomeneşte vânată de un semi-demon cu puteri telekinetice şi de o Cabală atotputernică a vrăjitorilor. Dar, în afară de toate astea, Paige duce o viaţă cu adevărat banală. Asta până când vecinii află cine este ea în realitate şi se dezlănţuie iadul.
La propriu…

Pentru a va inscrie, completati raffle de mai jos. Nu ezitati sa participati si la celelalte concursuri aflate in desfasurare. Link-uri pentru fiecare gasiti pe bara dreapta. Concursul se incheie pe 30 noiembrie la ora 24.00.
Multumesc editurii LEDA pentru sprijinul oferit.

Succes tuturor!


a Rafflecopter giveaway

48 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Pe primul si vreau sa-l citesc si pe al doilea, implicit si pe acesta:)

dark_eyes said...

Am citit primele doua volume si mi-au placut destul de mult :)

Unknown said...

Nu încă,dar când voi avea ocazia o voi face.

Andreea Florentina said...

Din pacate inca nu.

Andreea said...

Da:X.Am citit primul volum :X

black angel said...

Nu dar cu siguranta vreau s-o fac:)

NADIA CANDREA said...

inca nu am citit nici un volum din aceasta serie! Multumesc pentru ocazia de a participa la acest concurs!

natașa said...

Încă nu! Dar urmează...

Vero said...

Nuuu, dar vreau s-o fac - Armstrong e un geniu!

Allie said...

Nu am citit inca.

Cristinab said...

dap, am citit Luna Plina, A doua luna plina, si volumele auxiliare, in ordine coronologica pana la vol. 3.
[Beginnings e suuper :X ]
multumim pentru concurs si succes tuturor!

Juliette said...

Am citit Lună Plină și A doua lună plină și mă bucur că Leda s-a decis să publice și următoarele volume.

Sabryy said...

Am citit toate cartile aparute in Romania ale autoarei Kelley Armstrong, deci da, si serie Femei din Cealalta Lume <3

Andreea said...

Nu, dar plănuiesc să fac asta foarte curând :D

Petcu Melania said...

Nu, dar voi citi :D

dana71 said...

Inca nu am citit vreun volum al seriei, dar sper sa reusesc in final.

diana_andreea2994 said...

nu inca, dar sper sa reusesc sa fac rost de primele doua cat mai curand

Unknown said...

nu am citit,din pacate.

alexa ioana said...

am citit primele doua volume si mi-au placut foarte mult

Cristina said...

Nu am citit.

Anonymous said...

Da, am citit "Luna plina". :)

Unknown said...

Nu, dar sper sa am ocazia in viitor

Unknown said...

Inca nu. De cand se afla pe lista mea de lectura si tot n-am apucat sa le citesc. Poate imi fac timp in vacanta de iarna.

Simona said...

Am inteles ca aceasta serie este mai complexa fata de toate cartile de zi cu zi :D Abia astept sa o incerc si eu.

Bianca said...

Nu..

Bianca Roxana said...

Nu, din pacate nu am citit..

Unknown said...

Nu, nu inca. :( Dar mai e timp.

Corina said...

Nu, desi vreau

Cristina Criss said...

Da

Ely said...

am citit primele 2 volume

Unknown said...

Nope :)

Loooolly said...

Din pacate nu.

Niahara said...

Da, primul volum.

Cipryan said...

Nu am citit niciun volum din serie ,inca.

Gavriloi Adina said...

Nu am citit nici un volum.

AlexaNdra said...

Da, am citit primul volum si vreau sa-l citesc cat mai curand si pe al doilea:)

Unknown said...

Inca nu

TheoRyaMarya said...

Nu inca, dar vreau neaparat.
Rya

Unknown said...

Nu inca!

Emilian S said...

Am citit primul volum si mi-a placut mult.

hellena said...

Am citit primele 2 volume ale seriei.

Larisa said...

Nu, dar sper sa am ocazia.

Lucian Andrei said...

Nu le-am citit inca, trebuie sa le gasesc in librarii.

Unknown said...

Nu am citit, dar imi doresc sa citesc seria

horade said...

Am citit primele doau volume aparute la editura Tritonic.

Oana said...

Inca nu am citit!

iobanicu said...

Nu am citit deocamdata vreunul dintre volume.

Stefan C. said...

Nu, dar imi doresc sa o fac.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori