Saturday, November 3, 2012

Concurs Cincizeci de umbre ale lui Grey


Cincizeci de umbre ale lui Grey, primul volum al trilogiei, a beneficiat de articole pe prima pagina în celebrele publicaţii New York Times şi Wall Street Journal şi un prim tiraj de 750.000 de exemplare. Această prima tipărire s-a dovedit în câteva zile insuficientă, astfel că editorul american s-a văzut "obligat" să retipărească romanul. După doar şase săptămâni de la lansare cartea s-a vândut doar în SUA în 10.000.000 de copii, după cum a anunţat New York Times. Apărută şi în Marea Britanie, cartea urmează să fie tradusă în peste 30 de ţări.
Drepturile de ecranizare ale romanului au fost câştigate de Universal Pictures.
Citeşte cartea despre care vorbeşte toată lumea!

Romantic, amuzant şi încărcat de erotism, acest roman te cucereşte, te captivează şi te domină.
Anastasia Steele, studentă la filologie, îi ia un interviu lui Christian Grey, un tânăr om de afaceri de succes, pe care îl găseşte foarte atractiv şi de-a dreptul intimidant. Retrasă şi interiorizată, Ana este şocată să constate că, pentru prima dată în viaţă, este atrasă puternic de cineva. Christian o avertizează că trebuie să stea departe de el, iar ea nu face decât să-l dorească şi mai tare. Dar când descoperă gusturile erotice speciale ale acestuia, începe să ezite: dincolo de şarmul şi succesul de care se bucură, Christian Grey este un bărbat tulburat de demoni ascunşi şi ghidat de o excesivă nevoie de a-i controla pe ceilalţi.
Va putea oare Ana să accepte sclavia sentimentală impusă de Christian? Și dacă da, va mai putea oare iubi ceea ce descoperă?

Pentru a va inscrie completati raffle de mai jos. 
Multumesc librariei online Book City pentru sprijinul oferit.
a Rafflecopter giveaway

74 comments:

Unknown said...

Merg cu trenul de cand eram o "bucatica", deci cred ca primul drum cu trenul a fost pana la bunici

Unknown said...

haha :)) spre rusinea mea, prima data cand am fost cu trenul a fost anul trecut, la Bucuresti :D

Ely said...

prima data cand eram mica. Pe atunci parintii munceau la Braila si bunica ma ducea vinerea sa ii vad.

Alina Cojocaru said...

Cand eram micuta...pe la 3 ani dupa cate mi-au spus parintii:D

Unknown said...

din cate imi aduc aminte, prima data am fost cu trrenul in Baia Mare si a fost groaznic pentru ca nu aveam rabdare!!

LexyL said...

Cand aveam 7 ani, in luna de miere a tatei :)))))

Sabryy said...

Am fost cu bunicii la Covasna.:))

dya_dyana said...

in prima mea calatorie cu trenul am fost la mare cand eram mica...

Addicted to kryptonite said...

La Galaţi, la bunici

Unknown said...

Prima data cand am fost cu trenul eram foarte mica si mergeam cu bunica mea la un targ

Geoo;x said...

Prima calatorie cu trenul a fost cand aveam vreo 2-3 ani si cred ca ma duceam la bunici.

black angel said...

Cred ca aveam vreo 3-4 ani cand am fost pentru prima data cu trenul la munte:)

Ştefana Alexandra said...

Eram mică, nici un an nu ced că aveam şi am mers la ţară:)) Prima pe care mi-o amintesc a fost pe la 3 ani când am mers la mare.

Cristina G. said...

Cand eram mica, nu-mi amintesc varsta. Am mers la rudele mele.

Unknown said...

Am fost la mamaia la munte,Bertea.

Bianca said...

Ca să fiu sinceră,nu am călătorit niciodată cu trenul.Recunosc că aş vrea,dar nu foarte mult.Adevărul e că eu nu prea mă dau plecată de acasă,acesta fiind unul din motivele pentru care nu am călătorit cu trenul până acum .:)

Unknown said...

Nu am calatorit cu trenul...

Roxana Matfei said...

Prima oara cand am mers cu trenul, aveam vreo 10 ani cred si am fost la Bucuresti

Juliette said...

Cred că prima oară când am mers cu trenul am fost la București, la dentist

Sookie said...

Prima oara cand am mers cu trenul am fost la Ocna (Sibiului), era vara, cald, soare si aveam chef de balaceala :)

Madalina said...

Prima oara am mers cu trenul la mare impreuna cu familia mea . . .

hellena said...

Cand eram mica si mergeam impreuna cu parintii si sora mea spre tara bunicilor.

Cristinab said...

mama m-a dusla tara la bunica cand aveam vreo luna :)

The little one said...

frumos concurs! tineti.o tot asa!

Anonymous said...

Gosh,chiar nu mai stiu...dar cred ca prima oara am mers undeva la munte cu trenull..eram miiiica<3Super concurs(int 1245)

cassady said...

la bunici pentru ca locuiau la 100 de km de noi si nu aveam masina pe atunci

Cristina said...

la bucuresti vara asta :)) prima data in 17 ani :))

JustLaugh said...

in Bucuresti:)

Lia Oxanne said...

Vara asta la Bucuresti cand am venit sa ma inscriu la facultate

Nicoleta said...
This comment has been removed by the author.
Nicoleta said...

La bunici a fost prima data cand am mers cu trenul, de asta sunt sigura

Anonymous said...

La bunici la tara!

Unknown said...

Am fost la mare,la Eforie Nord.

Roxana Z. said...

La munte, in Sinaia.

andra lavander said...

Bucuresti, cand aveam doi ani si apoi la Sinaia, cand eram suficient de mare sa constientizez ce se intampla

vese said...

Prima mea calatorie cu trenul a fost la mare.Multumim de concurs.

Stefan C. said...

Am mers in Craiova.

Smiling Miss said...

Ha ha, frumoasă întrebare.
La mine e un răspuns mai ciudată:))). Ştiţi Viaţa cu Louie, nu? Ei bine, Louie s-a născut în maşina tatălui său.
Tatăl meu fiind CFR-ist(nu, nu m-am născut în tren=)))), prima călătorie a fost la o vârstă fragedă, adică nu-mi aduc aminte când şi unde:D. Probabil la ţară am fost prima dată:))

Mulţumim pentru concurs! O zi frumoasă!:)

lalala said...

cred k la bunici

Cristina Criss said...

La bunici. :)

Unknown said...

sincer, nu mai tin minte unde...dar tin minte ca eram micuta cand am calatorit prima data...

Anonymous said...

Habar n-am unde am calatorit prima data cu trenul, pentru ca eram prea mica si asta se intampla de mult tare :D, dar cred ca prima calatorie cu trenul pe care mi-o amintesc era spre Bucuresti, unde mergeam cu parintii la niste rude. Oricum, imi place foarte mult sa calatoresc cu trenul, mai mult decat cu oricare alt mijloc de transport. :D

Allie said...

La o verisoara.

Andreea Florentina said...

Prima oara am fost cu trenul la tara, la Vaslui , la 9 ani :)

Alexandra. said...

Cred ca la munte, la un unchi de al meu, cand eram mica-mica-mica! :D

Unknown said...

cel mai probabil la tara, din cate imi aduc aminte, si stateam cu capul pe geam sa simt vantul in plete :))

Denisa C said...

Sincer nu imi aduc aminte, calatoresc destul de mult cu trenul.Cred ca prima data am fost la o matusa in Bucuresti.

Andreea said...

La Focsani,la bunici.

Cipryan said...

La bunici , la tara ;) Inca ma mai duc in vacanta de vara...

Cristinna said...

Eu nu am calatorit niciodata cu trenul si cred ca sunt singura de aici :))

iobanicu said...

Prima data, mi-au spus parintii mei, am mers cu trenul spre mare. Asa era mai de mult, lumea se deplasa cu trenul pe distante lungi, acum lumea calatoreste cu avionul.
P.S. O intrebare buna ar fi, cand am mers prima data cu avionul... :)

Unknown said...

La bunici.

Iulya Elena said...

Nu stiu daca am fost cu trenul si mai mica , dar prima data pe care mi-o amintesc eu a fost la 9 sau 10 ani de la Predea la Brasov

shosetzua96 said...

Spre rusinea mea nu am fost niciodata cu trenul fiindca ai mei au masina.

ioanaraluk95 said...

aveam 4 ani si mergeam cu trenul la mare :D

Petcu Melania said...

Prima oara am mers cu trenul cand aveam 3 ani si mergeam in Baile Tusnad :D

Oana said...

La mare.

Stephany said...

Nu imi mai aduc aminte , dar stiu ca eram foarte micuta . Cel mai probabil pe la rude pe undeva :)

Lost For Words said...

Hm...habar nu am :-( Cred ca pe la rude.

Ruxandraa said...

La Maramures, eram foarte foarte mica :3

Emilian S said...

Cred ca prima data am mers cu trenul la bunici spre Calafat, cand eram copil.

Bianca Roxana said...

La mare, in tabara, in clasa a 8-a;)

NADIA CANDREA said...

Am fost cu parintii la mare pe la patru anisori ai mei :)

Anonymous said...

Grea intrebare...nu stiu unde am fost prima data cu trenul, presupun ca la Buzau, la bunicii. Sau poate a venit mama de la maternitate cu mine, din Bucuresti.

Catalina Mihaela said...

Prima data am mers cu trenul cand aveam 5 ani,si mergeam la tara la bunici.De-atunci n-am mai mers cu trenul :)

Jacqline said...

Prima calatorie cu trenul a fost la bunici, cand aveam aproape 1 anisor :D

Darkflayer said...

pana acasa de la bucuresti

Anonymous said...

cred ca in Oradea :D

Łάω♥ said...

Ma plimbam intre doua orase, mergand la o dura.

Lucian Andrei said...

Prima data am calatorit cu trenul de la bunici spre casa, ca sa imi arate bunica, ce "este" un tren... :)

horade said...

Mi-au povestit parintii mei, ca prima mea calatorie cu trenul a fost un fiasco. Aveam aproape 1 an, cand am plecat impreuna cu ei si fratele meu la un eveniment al unor rude din familie. Nu am mai ajuns, deoarece am inceput sa plang fara intrerupere (si nu din cauza trenului...), astfel ca a trebuit sa coboare mama cu mine la prima statie si sa ne intoarcem acasa. Tata si cu fratele meu au continuat drumul, deoarece trebuia sa ajunga cineva la evenimentul rudelor. :)

Nikki Red said...

Buna intrebare...:-? sincer eram foarte mica ...copilaria mi.am petrecut.o la bunici asa ca veneam foarte des in Bucuresti ca sa.mi vizitez mama...Deci,eram cam de.o "schiopa"cand am mers prima data cu trenul :)

Crisstina M said...

Prima calatorie a fost la mare :-? Stiu ca am adormit pe parcursul intregului drum :))

dana71 said...

De la parinti stiu, ca am fost la mare pentru prima data cu trenul, eu eram prea mica si nu-mi amintesc cum a fost...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori