Thursday, September 6, 2012

50 de umbre intunecate - Din 10 septembrie la editura TREI

Cincizeci de umbre intunecate este al doilea volum al unei trilogii care a marcat o noua era in industria cartii: dupa ce a devenit un hit mondial ca e-book, trilogia a fost pblicata in format de carte tiparita inregistrand vanzari de 40milioane de exemplare in doar 4 luni. Cele 3 romane au fost traduse in peste 37 tari, iar aparitia lor a fost salutata de celebrele publicatii New York Times si Wall Street Journal.  Drepturile de ecranizare au fost castigate de Universal Pictures.
Romantic, amuzant si incarcat de erotism acest roman te cucereste, te captiveaza si te domina.
Intimidata de gusturile speciale si secretele intunecate alte tanarului si frumosului om de afaceri Christian Grey,  Anastasia Steele se desparte de acesta si isi incepe cariera la o editura din Seattle.

Insa dorul de Christian o urmareste neincetat, iar atunci cand acesta ii propune un nou „contract“, Anastasia nu poate rezista. Ei reincep relatia, iar Anastasia afla mai multe despre trecutul chinuitor al iubitului ei pervertit, provocator si macinat de framantari.
In timp ce Christian se lupta cu demonii sai interiori, Anastasia este nevoita sa se confrunte cu furia si invidia unei femei care a facut parte din viata lui Grey inaintea ei si trebuie sa ia cea mai importanta decizie din viata ei.

Trebuie sa va marturisesc ca ma bucur ca au pastrat coperta originala si ca primul volum a fost reeditat la fel :D

O puteti achizitiona de la libraria Elefant.ro cu 10% reducere

16 comments:

Cristinab said...

trebuie neaparat sa citesc si eu vol 1, pe care inca nu-l am.
coperta e frumoasa :)

Jacqline said...

Nu am citit inca primul volum si sunt inca nehotarata daca sa mi-l achizitionez sau nu.
Voi ce spuneti?

Georgiana Serban said...

Te-oi bucura tu de reeditarea primului volum,dar eu sunt "obligata"sa-mi mai cumpar inca o data vol 1,deoarece cel din biblioteca mea este in prima varianta.Si stai ca asta nu e tot,mai am seria si in engleza.
Concluzie vol 1 in trei exemplare diferite.
Asta e !Cred ca intr-un final voi face cadou vol in romana,si-mi voi cumpara toata seria in romana in a-II-a varianta.

Christyna_BM said...

nu sunt 100% sigura ca il reediteaza. stiu ca am citit pe undeva, dar n-am gasit nicio poza :))
Bonnie, help?

Bonnie Ithil said...

Si eu la fel, am citit pe undeva dar nu mai stiu exact. O sa caut si va spun ceva concret :D. Si eu am primul vol in editie veche si chiar ma gandesc serios sa imi achizitionez toata seria cu coperta noua :D.

Alexandra Gheorghiev said...

dumnezeule:X
abiastept sa mi cumpar volumul 2
sunt la capitolul 21 al primului volum si nu pot s.o las din mana:X
e incredibila cartea asta:X,ca un drog:X,creeaza aceeasi frenezie ca si twilight:X

Deea said...

Cris, citim si noi seria asta sa fim in rand cu lumea, sau ce facem?=)) Tre sa citim inainte sa apara filmul si posterele cu Grey. O sa ne strice toata treaba :))

@Jacqline citeste sa ne spui si noua cum e. ;)

Bonnie Ithil said...

@Deea am citit eu. Seria nu e asa rea, si desi lumea spune ca e doar o carte despre sex, de fapt nu e chiar asa... e si o carte despre maltratarea unui om care ajuns la varsta de 27 de ani nu poate sa treaca peste trauma din copilarie.

Christyna_BM said...

@Deea, da, citim si noi ASAP:D

Michikit said...

Of, de ce nu au pastrat de la bun inceput coperta originala. Nu inteleg de ce au ciungit design-ul primului volum. Ma bucur pentru fanii acestei serii insa eu nu am inceput-o si nu cred ca o voi incepe in viitorul apropiat. Nu deocamdata. :)

Christyna_BM said...

eh..se mai intampla si la edituri din afara. uite Mira cu seria Unbound de Rachel Vincent.

Jacqline said...

@Deea Mai astept. Sunt alte carti care mi-au starnit mai mult interesul :)

Krisz said...

Hm..numai eu am remarcat ca e o greseala pe coperta? Ca nu e Fifthy, ci Fifty? :))

Michikit said...

@krisz, ce ochi buni ai. Acum vad si eu. Poate o si verifica inainte sa o lanseze de tot. :))

Krisz said...

@Michikit: Păi sincer mi-a sărit în ochi. Şi am stat puţin pe gânduri, am zis că poate nu mai sunt eu foarte sigură pe engleza mea, şi nu e Fifty cum se scrie corect :)). Eu nu le-am zis nimic, am zis să nu îi amărăsc înainte de a scoate cărţile pe piaţă.. :)) Şi să mai atrag atenţia şi altor persoane că au greşit. Oricum, din ce am văzut, tot Fifthy au scris şi pe coperta reeditată a primului volum, deci xred că aşa o să rămână..

Michikit said...

@Krisz :)) poate asa au incercat eu sa transpuna in romana, au reinventat engleza. Eh, vedem atunci cand primeste lumea cartile.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori