Monday, August 13, 2012

Concurs de inaugurare MYTHICAL BOOKS

Mi-am luat inima in dinti si mi-am facut si eu un blog (in sfarsit sau prea curand - vom vedea) bineinteles cu G,  MYTHICAL BOOKS, destinat neexclusiv cartilor. Veti gasi pe el tot ceea ce ne va placea la un moment dat..
Pentru a-l inaugura, impreuna cu dragele mele prietene si mentore - Cristina si Geo, organizam urmatorul concurs!
Premiile sunt:

1. LEGAMINTE si RASPANTII
2. INGERUL MECANIC si PRINTUL MECANIC
3. CAPTIV IN LABIRINT




Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa urmariti cele trei bloguri prin GFC. 
Concursul este deschis pana pe 25 august. Castigatorii vor fi anuntati pe cele trei bloguri si vor trebui sa comunice adresa lor completa la adresa Mythical Books, in maxim 3 zile de la anunt.

. a Rafflecopter giveaway

10 comments:

Ştefana Alexandra said...

Super concurs! Şi mult succes cu blogul!

mayabijoux said...

Felicitari!!! M-am abonat deja, o sa te urmaresc mereu, exact cum urmaresc BM, chiar daca nu-mi fac simtita prezenta!

CCAM said...

@ Va astept si va multumesc!

Crina|| booktwist_ said...

Mult succes cu blogul si cat mai multi "urmaritori"!:) Si multumim de concurs.

mayabijoux said...

Am dat si eu sfoara-n tara, sa afle lumea mai repede! :D

Cristinab said...

felicitari pentru noul blog si multumim pentru concurs! :)

Izabela said...

Felicitari! Succes cu noul blog si multumim pentru concurs!

andra lavander said...

o sa-mi clatesc si eu ochii pe noul blog! la cat mai multi cititori!!!

Deathnote said...

M-am uitat peste el si-mi place deja. Felicitari ^_-

Jacqline said...

F interesant blogul :D O sa trec cat pot de des pe acolo, la fel cum fac si pe BM :)
Concursul e super! Sper sa am si eu noroc, sa castig :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori