Wednesday, August 29, 2012

CONCURS: Cei mai naşpa ani din viaţa mea de James Patterson

Nu stiu ce parere v-ati facut voi citind descrierea cartii, dar eu va spun ca arata extraordinar, practic ma roaga sa las tot si sa ma apuc de ea! Asa ca, pentru cei interesati:

CONCURS


Iată povestea absolut incredibilă despre cum eu, Rafe Khatchadorian,
  • am înfruntat-o şi am înfrânt-o pe diabolica profă supranumită Doamna Dragon,
  • mi-am vândut sufletul teroristului şcolii, şi tot eu am plătit dolar după dolar,
  • m-am luptat cu un trântor adevărat, de mai multe ori,
  • am cam pus ochii pe cea mai simpatică fată din şcoală,
  • am făcut afaceri cu suc şi-am dat faliment
  • şi i-am rănit intenţionat-din-greşeală pe toţi oamenii la care ţin.
Uneori, cele mai naşpa zile din viaţa mea au fost chiar bune.
Alteori, proaste.
Dar, în general, au fost teribil de amuzante.
CONVINGEŢI-VĂ!

Pentru inscriere completati raffle de mai jos. Ultima zi de inscriere 15 septembrie, doar incepe scoala, nu?:D 

a Rafflecopter giveaway
Multumim pentru acest premiu editurii LEDA

70 comments:

-D- said...

R:Chiar daca suna ciudat imi este dor de scoala , defapt cred ca mai mult imi este dor de colegii si de atmosfera din clasa decat de scoala in sine, stiu ca imi voi schimba parerea dupa ce o sa treaca cam o luna si voi da de greu cu temele si alte minuni :)) si voi dorii sa fiu in vacanta iar dar....asa e omul nemultumit cu ce are-hahah-:X

shosetzua96 said...

Nu vreau sa inceapa scoala fiindca asta inseamna teme si invatat,dar e si o parte buna ma intalnesc cu colegi.

emy said...

In acest moment urasc scoala si tot ce tine de ea.Tocmai am aflat ca prietena mea cea mai buna nu se mai poate muta la mine in clasa :-<

Andreeea said...

Nu vreau la scoala. Ce bine ar fi sa se opreasca timpul.. sau macar sa mai avem o luna in plus de vacanta.

Ale Criss said...

O luna in plus de vacanta... viata ar fi mult mai buna asa! Oricum, avem destul, dar timpul trece atat de repede cand te distrezi!!!

Addicted to kryptonite said...

Eu am terminat şcoala de un an de zile. Dar, dacă aş putea, aş reveni la şcoală de mâine.
Şi nu mi-aş dori să se oprească timpul în loc

Crina|| booktwist_ said...

Personal nu-mi doresc sa inceapa mai ales ca va fi primul an de facultate. Dar oricat as vrea sa opresc timpul mi-e imposibil.

Cristina G. said...

Ne astept inceperea scolii (facultatii, de fapt, in cazul meu), deoarece reincepe stresul pentru mine, trebuie sa incep sa-mi pregatesc lucrarea de dizertatie... Mi-ar placea sa se opreasca timpul in loc, sa savurez din libertate, cat mai este.

Unknown said...

Nu vreau deloc sa inceapa scoala mai ales ca acum o sa fie un an stresant.

Unknown said...

Nu imi doresc deloc sa inceapa

Adela / Vanilla Moon said...

Sunt in anul terminal de liceu, asa ca nu prea astept sa inceapa...

Andreea said...

Eu sunt intr'a 11'a si nu vreau deloc sa inceapa scoala :((,insa in acelasi timp vreau sa treaca timpul,sa fiu a 12'a sa trec si de Bac si de tot si sa vina facultatea<3.Sa scap de micul meu judet:))

Anonymous said...

multumiri pt concurs, dupa descriere trebuie sa fie f funny cartea. Chiar as vrea sa o citesc mai ales pt a retrai putin din emotia scolii...nu va grabiti sa terminati, o sa vreti sa mai fiti a 11 sau a 12-a, sa aveti de invatat pt BAC este un fleac in comparatie cu ce urmeaza...acum pana si de examenele din fac imi este dor...

Jacqline said...

Atunci cand esti la scoala, liceu, facultate ai da orice sa se termine si sa fii liber, dar dupa ce treci de ele ai da orice sa nu se fi terminat.
Mi-ar placea sa citesc aceasta carte pt ca mi-ar aminti de momentele placute si mai putin placute pe care le-am trait in acea perioada:D
Multumim pt concurs

vese said...

Multumim de concurs!
Nu astept cu drag inceperea anului scolar,dar astept sfarsitul lui pentru a da de carnetul de conducere. xD

Unknown said...

sincer nu prea sunt incantata ca incepe scoala. sunt incantata ca imi voi intalni colegii, dar cand ma gandesc la toate cartiile si temele pe care le vom avea imi vine sa opresc timpul pe loc:)))

Cristina Criss said...

Vreau ca timpul sa incetineasca si sa nu mai incepem asa de repede scoala, iar cand va veni si ziua cu pricina timpul sa zboare din loc la fel cum a fost si vacanta asta, care nu am simtit-o mai deloc. =))

Iulya Elena said...

Daca s-ar putea ca scoala sa fie mancata de caini nu m-as supara:))

Unknown said...

Mai am pana incep scoala.abia o astept,incep o noua viata.

LoStInDr3aMs said...

pai...acum mi se pare ca am intrat intr-o rutina asa plictisitoare incat parca as vrea sa inceapa scoala...dar apoi la scoala o sa mi se para totul o rutina si o sa vreau vacanta...dar presupun ca o sa ma plictisesc de scoala inca din prima zi si o sa numar zilele pana la prima vacanta:)) nici o data nu sunt multimita(plus ca pana nu da frigul,ne omoara cu asa zisa uniforma:(( )

Ghelase Mihaela said...
This comment has been removed by the author.
Ghelase Mihaela said...

am terminat scoala de ceva timp, imi placea sa merg la scoala si sa invat. chiar mi-ar place sa citesc aceasta carte

Crisstina M said...

Nu vreau sa inceapa scoala deloc! Vreau sa opresc timpul in 1 septembrie si oprit sa ramana :)))

Mirela said...

eu nu vreau scoala, vreau cel putin inca 2 luni de vacanta

Duduş said...

Eu trec a 11-a, sunt la un profil uman si abia astept sa inceapa scoala.. Mi-e dor de colegi, de atomosfera din liceu, si de ce nu, imi e dor sa fiu ocupata cu temele, deoarece eu cand sunt ocupata am multe idei pentru peozii :d

Teodora T. said...

Nu vreau deloc sa inceapa scoala..daca as putea as opri timpul acum:))

veronica picioroaga said...

Am terminat de mult cu scoala si daca e sa-mi doresc catusi de putin sa dau timpul inapoi ar fi ptr a retrai momentele speciale, fara griji, nebune din timpul liceului..savuram altfel orice moment, iar timpul trecea atat de greu atunci..si, culmea..ce-mi doream eu atunci? sa termin scoala:-)) Ciudata chestie!

Lost For Words said...

Ei,,eu am terminat scoala, facultatea si masterul...Si pot sa spun ca e ciudat ca vine octombrie si nu mai trebuie sa ma mai gandesc la materii, profesori si chiar colegi. Dar e formidabil sa dai asa nas in nas cu viata si sa nu sti pe ce drum sa o apuci. Formidabil ca de aici incepe adevarata provocare.

andradarling said...

Vreau sau nu, tot incepe scoala. Prima zi din fiecare an de scoala e cea mai frumoasa, si-mi ramane intiparita in minte. Revederea cu prietenii si colegii e minunata.

Alin said...

In mare parte nu astept inceperea scolii, desi vreau sa-mi revad colegii. Ar fi binevenita cel putin inca 1 luna de vacanta.

Ellena said...

Eu una astept sa inceapa scoala doar pentru a.mi vedea colegii. Nimic mai mult. Uras scoala in sine!! Adica sunt in clasa a 8a si cand ma gandesc ce an greu voi avea + examenul imi vine sa ma dau cu capu de toti peretii :)) Deci nu prea astept sa inceapa scoala, as prefera sa se opreasca timpul in loc!

Unknown said...

Am prins si eu cartea la reduceri pe elefant.ro si mi-am luat-o. :D Nu am citit-o inca dar coperta si descrierea mi-au lasat exact aceeasi senzatie descrisa la inceputul postului :D mult succes concurentilor !

JustLaugh said...

hmm...nu prea ma incanta ca incepe scoala..dar abia astept sa-mi vad noii colegi de la liceu:D

diana_andreea2994 said...
This comment has been removed by the author.
Sandy said...

Astept scoala dintr-un singur motiv: proful de mate! :)) vreau sa aflu daca mai fac sau nu mate cu el...sper ca nu ;))

Cristinab said...

eu am terminat scoala.. dar mereu imi este dor de fostii colegi. cu proferorii de liceu ma intalnesc des, iar cu cei din sc generala si mai des pentru ca sc este vis-a-vis de mine.

Larisa Oana said...

Cat de mult astept scoala? Mult, mult, muult. Probabil, iti imaginez ca sunt o toci sau chestii din astea. Da, invat bine, dar nu astept din cauza asta scoala. Vreau sa imi vad colegii si sunt curioasa ce diriginta o sa mai am anul asta, trec intr-a &-a, dar in fiecare an mi s-a schimbat diriginta. si inceperea scolii, e un fel de motivatie sa stau acasa:))
Timpul, mi-ar placea sa se opreasca in loc, cred ca o zi imi ajunge.
Multumim pentru concurs, chiar daca cartea nu ma atrage sa o cumpar, imi incerc si eu norocul.Niciodata nu strica o carte in plus.

Sabryy said...

Sincer, nu stiu. Imi e dor de prietenii mei si de atmosfera aia din pauze, dar nu vreau sa ma scunfund iarasi in teme si invatat :)))

Unknown said...

Eu chiar astept sa inceapa scoala.Maia les ca acum intru la liceu si va fi ceva nou pentru mine.Sa imi vadc noii colegi si sa ii revad pe cei vechi.Dar oricum de profesori si de teme nu prea imi e dor

Ionela Pascu said...

O vreau. Eu am terminat liceul anul acesta si chiar mi-ar placea sa o citesc.

Larisa said...

Mie mi-ar placea sa se opreasca timpul, nu astept cu nerabdare trezirea la 7 :))

Unknown said...

Acu..pe bune cine vrea sa inceapa scoala???

Unknown said...

Multumim pt concurs :)

Ştefana Alexandra said...

Pe mine nu mă încântă deloc ideea că începe şcoala, adică vara asta am stat practic degeaba şi pentru şcoală n-am făcut nimic, mă sperie gândul de a mă întoarce la şcoală.

Smiling Miss said...

Off...ce întrebare urâtă. Nu aștept nici o secundă școala, pentru că urmează să trec în clasa a 12a și să dau bac-ul...mă îngrozește pur și simplu.
Timpul nu vreau să se oprească, vreau doar să nu vină școala=)).

Mulțumim pentru organizarea concursului.

Ioana said...

imi doresc sa inceapa scoala doar pt a-mi intalni noii colegi, imi doresc sa vad cum e "la liceu" ,pt mine generala chiar a fost in mare parte naspa. sper k la liceu sa se schimbe situatia :)

dya_dyana said...

Nu astept deloc sa inceapa scoala deoarce intru in clasa aXII-a si stiu ca va fi un an stresant cu bac-ul.

Cipryan said...

astept sa inceapa scoala deoarece ma cam plictisesc acasa :)

Axi said...

Va fi un an greu pentru mine, de-asta nici nu sunt prea încântată de începerea lui. Dar ce să facem, de mers la şcoală trebuie să mergem, nu? :]]


Mulţumim pentru concurs! ^^

Anaiss said...

Eu am terminat scoala de mult timp, dar tare mi-as dori sa pot da timpul inapoi...sa ma trezesc la 7, sa=mi iau ghiozdanul in spate si sa merg la scoala...e o perioada frumoasa din viata omului si plina de amintiri...

Alexandra. said...

Anul asta chiar astept inceperea scolii pentru ca e primul an de facultate si sunt curioasa cum va fi :D

Cristina said...

Eu sunt in a 11a si nu-mi doresc deloc sa inceapa scoala :-<

Andrada Matei said...

Intr`un mod ciudat imi doresc sa inceapa scoala pentru ca , in mare perte, sunt curioasa.fiind primul an de liceu

Sookie said...

eu mi-am incheiat, din pacate, socotelile cu scoala. dar imi aduc aminte cu drag de acele vremuri... mult mai putine griji si responsabilitati si mult mai multa distractie. asa ca....enjoy

Ioana said...

Avand in vedere ca trec in clasa a 8 ,nu vreau sa inceapa scoala mai mult ca niciodata.Dar oricum o sa imi amintesc mereu cu drag de acesti ani.Aaa da , multumim pentru concurs m cartea pare interesanta.

!Melamine said...

Pentru mine sincer aceasta este o intrebare foarte grea. Pe o parte as vrea sa inceapa scoala pentru ca asa imi vad zilnic prietenii si ajung mai des in oras :D Pe de alta parte nu vreau iar teze , teste etc :((

Unknown said...

Vreau sa se opreasca timpul in loc!!! Colegii mi-i pot vedea si inafara scolii, dar de ore chiar nu am chef. Ce o sa-mi lipseasca vacanta :((

crespo said...

As vrea sa se opreasca timpul in loc in cel mai fericit moment al meu. In ziua de azi e dificil sa fii fericit dar daca te gandesti la lucrurile bune din viata ta vei sti sa zambesti. Acum imi amintesc cum negociam notele cu diriginta si chiar zambesc. Daca ar numai momente frumoase la scoala, chiar ca as vrea sa inceapa inca o data.

Luci29 said...

Astept prima de zi scoala pentru ca e cea mai frumoasa. Celelalte zile nu prea le astept :)

Doria10 said...

Ar fi prea de tot sa astept inceperea scolii! Astept doar sa ma intalnesc cu prietenii si colegii. Revederea cu ei e cea mai frumoasa si asa imi ramane intiparita in minte prima zi de scoala din fiecare an.

Unknown said...

Chiar astept sa inceapa scoala. Chiar daca toti zic ca nu si bla, ei stiu foarte bine ca fara scoala ar fi pe nicaier. deci, chiar vreau sa merg la scoala:D

dana71 said...

Atat spun, mi-as dori sa pot intoarce timpul inapoi si sa fiu din nou la scoala !
Este cea mai minunata perioada din viata unui om ! Credeti-ma.

Juliette said...

Pe de o parte sunt de-a dreptul îngrozită de faptul că începe școala pentru că e vorba de școală nouă unde nu cunosc pe nimeni, pe de altă parte vreau să înceapă odată ca să scap de frica asta și să-mi fac prieteni noi.

horade said...

Mi-as dori sa mai fiu elev sau chiar student (desi studentia nu mai este acum ce era pe vremuri). Pacat ca tinerii din ziua de azi nu-si dau seama ce pierd, considerand scoala o "corvoada"...

Ely said...

pentru prima data in viata mea chiar urasc sa vina data de 17 septembrie.

Emilian S said...

Eu as vrea sa merg din nou la scoala si sa fiu mic din nou... :)

iobanicu said...

Trebuie sa ma intorc in timp si sa ma gandesc, daca as fi vrut sa inceapa scoala... Probabil atunci as fi raspuns negativ ca orice adolescent, dar raspunsul prezent ar fi afirmativ, deoarece ar insemna sa fiu din nou departe de grijile vietii... si sa am doar problemele neimportante ale scolii zilelor bnoastre...

hellena said...

Eu as vrea sa pot da timpul inapoi si sa ma bucur de anii copilariei sau sa fiu "doar" o adolescenta si cred ca scoala ar reprezenta pentru mine intoarcerea la bucuria acelor vremuri !

Tyna said...

As vrea sa opresc timpul doar pentru catva zile si apoi sa merg sa-mi revad colegii!

Lucian Andrei said...

Cu un ochi rad si cu altul plang. Rad deoarece ma voi reintalni cu toti colegii de clasa si plang deoarece a mai trecut o minunata vacanta de vara, care acum ne paraseste, plecand inapoi cu trenul de Franta... :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori