Wednesday, July 11, 2012

CUPA CARTILOR - Etapa 3 - Runda 1 - Sange Albastru VS Vampirii Sudului

Da, ati citit bine!
Cine spunea ca nu exista suspans in Cupa noastra, ca se stia cine o sa iasa castigator la Etapa/Runda asta S-A INSELAT!!!
Rezultatele au fost 50%-50%.

Asa ca va mai acordam (am zice din bunatate, dar de fapt nu avem alta solutie) timp pana la ora 24 sa votati din nou.  Da, veti putea vota chiar daca ati mai facut-o inainte. Si va rugam sa votati pentru ca putem "intra in prelungiri" dar cu siguranta nu putem acorda lovituri de la 11 metri. (Cine zicea ca fetele nu stiu regulile de la fotbal???)

Nu uitati! Dupa ce votati in prelungiri, intorceti-va aici pentru ca va fi afisata si Runda 2!

11 comments:

Christyna_BM said...

Aham...fetele si regulile de la fotbal. Norog de G ca iti sufla tot :D

CCAM said...

Nt! Doar mi-a confirmat... de data asta...:)) Aplicam diviziunea

Bonnie Ithil said...

Nu imi vine sa cred :)) nu s-a mai intamplat niciodata pana acum :))

Cristinab said...

nu am asteptam! :)))

Sabryy said...

Hai vampirii sudului!

georgiana serban said...

Chiar nu ma asteptam !
Nu cumva este "blat"...ha ,ha,ha...glumesc,fara nici o suparare,dar sincer parca nu-mi vine sa cred ca o serie ca SA sa poata concura la acest nivel cu VS.
Surprinzator!

CCAM said...

Ce rost ar avea sa facem "blat"???? Asta-i rezultatul.

mayabijoux said...

Ce lupta stransa! Fie ca cea mai buna serie sa castige! :D

Georgiana said...

Cred ca am votat un pic cam tarziu.

andra lavander said...

nu ma asteptam la egalitate, este atat de geru de reusit in cazul unui astfel de vot

Andreeea said...

Nici eu nu ma asteptam sa fie egalitate. Nu am citit decat primul volum din Vampirii Sudului si asta am votat.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori