Friday, June 29, 2012

Concursuri

Asa cum v-am mai adus aminte, maine e ultima zi de inscriere la trei dintre concursurile noastre: Propozitii, Sovaire si Aniversar 600 (le gasiti pe coloana din dreapta).

Daca v-ati inscris deja la ele ne bucuram si va spunem un secret:

Prietenul nostru Alex de pe Booktown Lover are si el in desfasurare doua concursuri:

Daca vreti sa va inscrieti dati un click pe imagini, dar apoi trebuie sa va intoarceti imediat la preferatii vostri... adica la noi!
Succes!

4 comments:

Cristinab said...

nu m-am putut sa nu rad in stilul : muhahaha >:) cand am vazut ultima imagine :))

Izabela said...

Imiaginea de la final chiar te amuza si te sperie in acelasi timp. Un zambet malefic cu toata gura. Succes celor inscrisi la concursuri!

Mirela said...

m-am inscris la toate...

andra lavander said...

m.am insctis

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori