Tuesday, June 5, 2012

Cele 8 carti ale Cinemagiei


 Cinemagia a ales 8 carti pe care le recomanda a fi citite inainte de a fi vizionate ecranizarile. Acestea sunt:

Un SF care se bucura de succes! Filmul, programat pentru 2012, se afla in post productie si este realizat de Warner Bros. Pictures, A Company Filmproduktionsgesellschaft, Anarchos Pictures si ii are in distributie pe Tom Hanks, Halle Barry, Susan Sarando. Atlasul norilor fost publicat in Romania de editura Humanitas.

Tot un SF cu note de distopie. Filmul este programat pentru 2013 si e realizat de Odd Lot Entertainment, Kurtzman Orci Paper Products, Digital Domain Media Group. Din distributie face parte si Harrison Ford. Dupa cum se poate vedea, la noi a fost publicata de Nemira.

In acest ca este vorba de o noua ecranizare, din cate stiu au mai fost vreo patru filme din care unul pentru televiziune. Noua pelicula este programata pentru 2012 si il are in rol principal pe Leonardo DiCaprio. (Romanul il gasiti la Polirom)

Aceasta chiar este asteptata (2012)! Peter Jackson se intoarce in sfarsit si are de infruntat propriul succes cu Stapanul inelelor. Se regasesc o parte din personajele si interpretii pe care ii cunoasteti. Hobitul a aparut la noi la editura RAO.

Pentru ca toate editiile cartii au avut, se pare, aceeasi coperta, o alaturam afisului filmului.
Nici aceasta carte, editata de RAO, nu mai are nevoie de nicio prezentare. Filmul va starni interesul multor admiratori ai autoarei si deja este preamult asteptat (2013).

Cartea asta se afla pe lista mea scurta si se bucura de un succes foarte mare. Filmul e programat pentru 2013 si se pare ca il va avea pe Brad Pitt.

O ecranizare care are de infruntat filmul cu Sissy Spacek! Cartea o gasiti la Nemira.

Tolstoi nu mai are nevoie de nicio prezentare si de mult timp este pe lista cartilor care trebuie citite. In ceea ce priveste noua ecranizare, programata pentru noiembrie 2012, am mari emotii pentru Keira Knightley.

Multumim Cinemagiei pentru recomandari!

6 comments:

andra lavander said...

Keira Knightley s-a apucat de filme clasice, mai intai mandrie si prejudecata, unde i-a iesit un rol bun, si acum Anna Karenina, multe filme inspirate din carti suntprogramate pentru viitorul aporpiat, dar lista este mult mai lunga

Bonnie Ithil said...

La Gazda am citit cartea care este destul de buna si sunt nerabdatoare sa vad filmul in care va juca Saoirse Ronan, pe care eu o ador :).
Hobbitul pot sa spun ca - NU MAI AM RABDARE-, imi este atat de dor de lumea creata de J.R.R Tolkien, si sunt sigura ca Hobbitul va fi un film la fel de bun ca si Stapanul Inelelor. Si pana apare filmul sper sa imi cumpar si carticica, care din cate am vazut este destul de micuta :)

Izabela said...

Chiar imi plac filmele facute dupa carti. Nu stiu de ce, dar mi se pare un fel de rasplatire a muncii autorului. Eu una, abia astept sa vad ecranizarea dupa Gazda. Sun o mare fana a autoarei.

Cristinab said...

incredibil dar adevarat, eu nu am citit nici una din carti pana acum. pe ultimile doua mi le-a citit mama cand eram mica.
lectura placuta si vizionare placuta.

giddusadik said...

Frumos articol, imi place. Cred ca m-ati convins si pe mine sa vad filmul ''Gazda'', poate chiar sa citesc si cartea :)

Mirela said...

majoritatea le recunosc, in mod sigur o sa iasa filme bune

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori